Total Pageviews

Saturday, June 29, 2013

#BLACKOUT505 - Padang Merbok, Kuala Lumpur 22-06-2013


Padang Merbok, Kuala Lumpur
22-06-2013

Seperti yang dirancang, koleksi perhimpunan aman kali ini, ingin dikongsikan dalam bentuk yang sedikit berbeza. Untuk kali ini, setiap gambar dikongsikan dalam bentuk hitam dan putih. Tujuan mengkongsikan koleksi foto kali ini dalam bentuk hitam dan putih adalah kerana pada saya, foto hitam dan putih menghasilkan suatu nilai dan perspektif yang berbeza serta kelihatan klasik. Itu hanyalah pandangan peribadi saya.

Bagi mendapatkan kisah, tujuan dan peristiwa dalam himpunan kali ini, saya rasa pembaca boleh dan sudah pun mendapat tahu mengenainya dari sumber media yang lain. Bergantung kepada penerimaan masing masing. Saya hanya ingin berkongsi foto yang dirakam untuk dipertontonkan bersama. Yang menjadi tarikan pada saya ialah gaya masing masing ketika mereka menghadirkan diri ke perhimpunan aman kali ini.


















 










































No comments:

Post a Comment