Total Pageviews

Thursday, October 30, 2014

“Giveaway Bengkel Fotografi One-to-One Bernilai RM550 oleh Tarmizi Shukri”


“Giveaway Bengkel Fotografi One-to-One Bernilai RM550 oleh Tarmizi Shukri”

Itulah nama entri kali ini. Kenapa? Sebab aku memang teringin nak dapatkan more knowledge dari Tarmizi Shukri. Kenal tak? Kalau tak kenal, rerajin la baca page dia kat http://tarmizishukri.com/ ataupun kat facebook pun ada. Dalam instagram pun ada. Gi cari. Bila dah jumpa, rajinkan diri untuk baca. Semua aku follow.

Kenapa aku rekomen web Tarmizi Shukri ialah sebab memang senang nak faham. Dulu aku baru start pegang kamera, aku memang selalu baca. Banyak knowledge yang aku dapat dari situ. Until sekarang pun masih terus baca. Ada sekali aku share link web dia kat fb aku (cari facebook/meamoregraphy) untuk korang buat rujukan. Even sorang boss aku tanya kat mana nak cari bahan bacaan untuk anak dia pun aku rekomen web Tarmizi Shukri gak.

This time Tarmizi Shukri ada buat giveaway. Aku memang teringin nak menang. Jujur cakap, nak masuk kelas, memang tak mampu. Mahal gak. Nak buat camana, memang itu nilainya dunia kamera ni. Pernah usaha jual barang2 aku untuk masuk kelas Saiful Nang, tapi takde yang nak beli. Ada dapt jual pun, aku jual tv lama aku. Dapat la gak duit walaupun orang yang beli tu hilang sampai sekarang tak bayar lagi baki RM100. Ntah mana dia pergi pun tak tau.. Biarlah. Takde rezeki aku. So, selalu gak aku cari kelas yang free. Banyak gak kelas free ni sebenanrnya. Kena rajin cari kalau yang berminat.

So hopefully aku dapat giveaway yang ni. Ni pun last minit buat. Sebab terikat banyak benda kerja ofis. So, Encik Tarmizi Shukri, sudikankah pilih saya sebagai pemenang ya.. :) Memang dah lama follow. Entri yang paling bermakna ialah entri pasal amek gambar budak kecik. Memang sangat membantu! Terima kasih sebab bnyak share info dalam tarmizishukri.com dan saya memang akan terus follow dan baca.

Bye!

No comments:

Post a Comment